Egy ember egy emailcím..

Kisvállalkozók gyakran elkövetik azt a hibát, hogy elkezdik bizonyos dolgokban utánozni a nagyokat. Sokszor olyan elemeket is átvesznek, aminek az ő méretükben, az ő szempontjukból, semmi értelme.
Ebből egy ilyen, amit a sajt káromon tanultam meg, hogy amikor beindítják a cégüket, létrehozzák a honlapjukat, hirtelen elkezdenek email címeket gyártani és megindul az email háború.

Mert ugye kell egy az információkérésekhez, kell egy a megrendelőknek, kell egy a cégvezetőnek, ami a saját neve, plusz domain név, hogy végre lecserélhesse a gmailes és freemailes, vagy egyéb nem üzleti világba való emailcímét.

Aztán egyszer csak azt veszi észre, hogy mire mind az 5-6 emailcímet egyesével végigellenőrizte, eltelt fél óra a semmivel.

Nagyvállalatoknál vagy több fős középvállalatoknál, ahol több munkatárs van, és a feladatokat szétosztják, lehet létjogosultsága ennek a fajta emailcím kiosztásnak.
Egy egyéni vállalkozó, vagy egy néhány fős cég estében ez egyenlő az időpazarlással. A megrendelő vagy érdeklődő szempontjából semmi jelentősége nincs annak, hogy a megrendelését a megrendelés@valami.hu emailcimre küldn, vagy a cégvezetőjére.

Ha neked is több email címed van, itt az ideje, hogy kiirtsd azokat amiket nem használsz. Ha nem a akarod törölni, hátha kapsz még rá valami fontosat, irányítsd át a másikra, amit napi szinten használsz. Ezzel időt takarítasz meg, és nem maradsz le semmiről.

Ha szeretnél még több hasznos tippet megtudni az emailek kezelésével kapcsolatban, olvasd el ezeket:

Email etikett nem csak beszerzőknek és cégvezetőknek

Légy hatékonyabb az outlook segítségével!

Németh Eszter