Németh Eszter_2014_07_27_v3Németh Eszter vagyok. Célomul tűztem ki, hogy segítsek a kis és középvállalkozások vezetőinek és időhiánnyal küzdő alkalmazottainak a személyes hatékonyságuk fejlesztésében, elsősorban az időgazdálkodás, és a célkitűzés, célmegvalósítás területén.

Beszerzéssel, folyamat- és szervezetfejlesztéssel foglalkozom, több, mint 10 éve. Sokszor elkeserítőnek találtam, hogy a beszállítók képviselői felkészületlenül jönnek a tárgyalásokra és nehézséget okoz nekik a beszerzőkkel való közös hang megtalálása, és sokszor órákg tartott, mire eredményre jutottunk.

Gyakori volt, hogy ők maguk is érzékelték ezt és az esetek nagy részében időhiányra panaszkodtak. Ugyanez volt a helyzet a munkatársak többségével. Sokat dolgoztak, sokat tettek, csak éppen néha nem azt, amit kellett volna.

Ha Veled is előfordult már, hogy a munkaidő végén azt érezted, hogy eredménytelenül telt el a napod, több feladatod maradt, mint ami reggel volt, engedd, hogy segítsek Neked. Persze ehhez a Te együttműködésedre is szükségem van.

Kezd itt.

3 érv, hogy miért higgy nekem?

1, Mert beosztottként majd vezetőként olyan tapasztalatokra tettem szert egy nemzetközi vállalnál, melyekkel segíthetek neked abban, hogy a saját cégedben vagy saját munkakörödben jobb eredményeket érhess el.

2, Mert ha megfogadod a tanácsaimat rengeteg pénzt és időt megtakaríthatsz.

3, Mert egy többszáz fős, több telephellyel rendelkező vállalat vezető beosztású munkatársaként komoly tapasztalatokra tettem szert a munkatársakkal történő kommunikáció, és a munkatársak motiválása terén, legyen szó akár egy irodatakarítást végző munkatársról, vagy éppen egy ügyvezetőről. Vagyis több nézőpontból is ismerem a valóságot.

Ha egy hasonló problémákkal küzdő, de megszállottan fejlődni akaró csoportba szeretnél tartozni, ahol további ötleteket és megoldási javaslatokat kaphatsz hatékonyságnövelés és időszervezés témakörben, csatlakozz a Megszállott Beszerzők Klubja facebook oldalához.

Szeretettel várunk!